dijous, 11 de setembre del 2008

IX TRIATLÓ BTT ESPRINT MARINA D'EMPURIABRAVA


El passat dijous 11 de setembre es va disputar la 9ena edició del TRIATLÓ BTT ESPRINT MARINA D'EMPURIABRAVA.

En aquesta prova hi varen prendre part els següents membres del nostre club:
- Adrià Valls
- Jose Antonio Perez
- Ramon Ulldemolins
- Santi Ribot

Els resultats obtinguts varen permetre assolir podi tant a l'Adrià (3er Sub23) com al Santi (3er V1).
Cal destacar que es tractava del debut en triatló de l'Adrià i el debut en el club del Ramon.

Aquí teniu la crònica de l'Adrià:
Arribo a Empuries amb temps de sobres per recollir el dorsal, el xip, fer unes voltes amb la bici i controlar els nervis fins que per fi ens deixen entrar al box per deixar les coses, miro que tot estigui al seu lloc i després arriben el Santi, el
Jose i el Ramón. Un tren turistic ens porta fins la sortida i aquí va haver una mica de descontrol perquè el jutge diu que ens tirem a l'aigua però que no pasem del primer pal fins que toqui el pitu, la gent passant de tot i aquell com un boig tocant el pito, total que quan es tiraven els últims els primers ja portaven mitja cursa. Dins de l'aigua el Ramón perd les olleres i neda sense i en Santi reb un bon cop al pòmul, es nota que erem pocs perquè no vaig rebre molts cops, menys algun que anava encara més perdut que jo. arrivem a les escales per on es surt i on casi em menjo una bolla i mentre surto veig que a l'escala del costat estan pujant el Santi i el Ramon i pasem pel primer control al mateix segon.
Faig una transició més o menys ràpida i començo a pedalejar, al principi avanço uns quants però després van arribant alguns amb unes cames de 3 pams i em passen, tot just quan porto no gaire més d'un km perdo el bidó de la bici i ja no bec fins als 10 km aproximadament on hi havia aigua. Segueixo fins al box practicament sol a excepció d'una noia que tinc a 20 metres, un cop hi arribo fotu una frenada que casi baixo de cop de la bicicleta, entro al box, llenço la bici i engego a correr, em pasen un parell dels que havia avançat amb la bicicleta i algú més, quan porto la meitat em comença a fer una mica de mal la cama dreta, és llavors quan em passa en Ramon i un parell més, vaig fent i als últims 150 metres faig un sprint amb les forces que em queden i passo els 2 d'abans, arribo un pel ofegat però arribo, content del meu primer triatló i amb moltes ganes de Vilanova.