divendres, 20 de juny del 2008

Xè Triatló Sprint de Manresa

El passat dissabte 21 de maig es va celebrar la desena edició del triatló Sprint de Manresa.
El CTG va prendre-hi part amb els següents components, el Sergi Garcia, el Ramon Cardó, el Jordi Cantó, el Cesc Rubio i el Marc Cerrato.
Cal destacar que era el debut del Ramon com a triatleta del club.

Aquí teniu la crònica del Cesc:
Uns altres que varem competir dissabte a la tarda (salvant les distàncies, clar!) som els que varem anar a Manresa.
Per la meva part, com que vaig veure que el Xavi Llobet no estava inscrit vaig pensar que tindria alguna possibilitat de donar la campanada.
Vaig nedar a la sopa de Manresa intentant sortir fort per aconseguir una bona posició abans de la primera boia, però això es paga i vaig anar una mica ofegat durant la resta del recorregut.
Amb la bici vaig millorant any en any (o serà l'efecte placebo de la prova d'esforç de dijous passat?) i aquest any no ho vaig passar tant malament com altres ocasions. Vaig poder enganxar alguna roda i em va permetre descansar algún tram. El fet que les noies i els no federats sortíssin 5 minuts després va fer que em trobés més acompanyat al final de la cursa.
A la tornada vaig haver d'avançar alguns cotxes (ara per l'esquerra, ara per la dreta) que hi havia al mig del recorregut.
A la cursa a peu, a pesar dels meus plans incials, em vaig haver de limitar a aplicar el trotecillo cotxinero de rigor per acabar amb una certa dignitat. Durant la cursa a peu no vaig poder comptar tots els que em van avanaçar (era molta feina) però si que vaig poder comptar l'ÚNIC corredor a qui vaig passar.
Volia baixar de l' 1:20 però, un altre cop, em vaig quedar a les portes.
Llàstima!!
Dels companys del club cal destacar que el Ramon i el Jordi van arribar gairebé de la maneta....
Aquests son els resultats:

45è GARCIA RODRIGUEZ, SERGI 1:03:33

112è CARDO AGUILAR, RAMON 1:08:17

113è CANTO CESPEDES, JORDI 1:08:19

233è RUBIO BARCELO, FRANCESC 1:21:07

259è CERRATO TOMAS, MARC 1:24:36

Per equips varem quedar en 18ena posició de 28 clubs.

I després de la cursa, cap a una festa infantil, a dormir tard i, l'endemà, a fer el furtiu de Sant Antoni.

Però això és una altra història...

Salut!

Cesc

1 comentari:

Culoinquieto ha dit...

Hola Cesc,me ha ebcantado vuestro blog, suelo hacer alguna duatón de vez en cuando pero nunca me atrevo con las trialones por lo de nadar, me canso pronto, noo se si vosotros podreis asesorarme, me gustaría ver si soy capaz de hacerlo, mandame información de vuestro club, no se si admitireis socios y si estaré a la altura.
Un abrazo

Miguel
Mi correo es romomiguel@msn.com